Снощи ми се появи повреда в начален стадий .Ако някой се е сбутвал с такава простотия да помага , моля.Значи понякога при включване на мигач започва да премигва цялото табло и да присветва лампата за зареждане.Друг път работят съвсем нормално . На аварийни проблема не се проявява.Много е дразнещо.Проверих зареждането ,ремъка на алтернатора , релето за мигачите , самите мигачи дали имат хлабави връзки или клеясали байонети на крушките , но нищо не откривам за момента.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тоци
Collapse
X
-
и аз това помислих , но на аварийни не се проявява , а тогава освен всичко останало мигат и двете посоки и индикатора за аварийни - т.е. три лампи , при завиване една (ляв или десен мигач)
---------- Post added at 23:44 ---------- Previous post was at 23:43 ----------
най-неприятното е , че не всеки път се проявява!ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA
Comment
-
Ако мига и осветлението на часовника,това е признак за начален стадии на заминаващ си алтернатор ( или четки или износени неравномерно втулки на оста)EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеАко мига и осветлението на часовника,това е признак за начален стадии на заминаващ си алтернатор ( или четки или износени неравномерно втулки на оста)
на празен ход ,при включени къси светлини - 13.7 волта ,при 2500 със дълги ,габарити за мъгла ,халогени и отпление на задния прозорец - 13.8, на същите без консуматори - 14.35
Все пак ще го смъкна тия дни и ге го занеса да го проверят специалисти.
Благодаря за съвета.ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA
Comment
-
Аз не казвам чее на 100% от това, но ако наистина няма слаба маса някъде , то е от алтернатора. И моята премигва като пусна мигача и ходих на майстор и той ми каза че правели така като започнели да се износвали втулките или четките, без да има колебание на зареждането при замерване с мултицет.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Колеги ,благодаря за отзивчивостта ,но смятам че при мен примигването е далеч над "допустимото"защото и лампата за зареждане също примигва задно с мигача.Това само на пътепоказател, на аварийни - не .И примигването на зареждането е по скоро сякш в таблото има кандило , а не крушка.Мисля си (понеже не успявам да инсталирам аутодата),при някои коли възбуждането на алтернатора минава през лампата на таблото.Ако при алфата е така ,дали е възможно от лоша маса на табло или реле да се губи възбуждането на алтернатора.
Благодаря предварително.
---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:54 ----------
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеХлабава връзка (губене на маса) във веригата на релето за мигачите ?ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA
Comment
-
на 155-цата не минава през лампата за акумулатора възбуждането на динамотоа и да минава при подаване на газта трябва тръгне принудително да зарежда.
Така че не му мисли а си свали динамото стига да не е на много куфти място.EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеАз не казвам чее на 100% от това, но ако наистина няма слаба маса някъде , то е от алтернатора. И моята премигва като пусна мигача и ходих на майстор и той ми каза че правели така като започнели да се износвали втулките или четките, без да има колебание на зареждането при замерване с мултицет.
Ако няма колебание динамото, какво търси в него!?
Мигачите и аварийното се захранват от различни места.
Мигачите от линията на контакт , а там влиза и таблото.
Аварийните са постоянно под напрежение.
Товара на мигачите е значителен, спрямо останалите консуматори в таблото. Около 5 А. Една хлабава или клеясала връзка е достатъчна.
Другата вероятност е да окъсява някоя крушка.
При аварийни, понеже захранването е по-усилено, а и се използва по-рядко, а и е отделно от таблото, тоя пад може и да не се прояви.
Забележи, дали го прави само при ляв или само при десен мигач.
Ако е така- търси късо.
Ако е и при двата- търси по захранването.
Успех!
ЕДИТ: И колеги не ръчкайте излишно по динамото в такива случаи. Акумулатора е по-мощен от динамото и такива премигвания не се получават от него.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщениеБлагодаря за отговорът.Прави го и в двете посоки , но не винаги.Заравям се да търся хлабави връзки ,клеясали клеми и др.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment